100% vysoká kvalita a dobrá značka
FAQ
1. Čo by som mal urobiť, ak je výrobok poškodený?
Odpoveď: nebojte sa.Hovor zákazník servicewe sa pokúsiť odoslať ju pre vás.
2. Či sa to dá zakúpiť vo veľkom,či podporuje Dropshiping?
Odpoveď: Áno, ak potrebujete dávkach, prosím, kontaktujte nás
3. Čo ak u nespokojní so produkt?
A: (1) Tak ľúto, keď počujem, že.Zaručujeme, budete 100% spokojná s kvalitou výrobku.Ak ste nespokojní s ňou, prosím, kontaktujte náš Zákaznícky Servis, ktorý vám radi pomôžeme.
(2) Pri kontaktovaní Tím Služieb Zákazníkom, prosím uveďte vašej objednávky číslo, krátky popis a fotografia problém, aby sme sa mohli brániť tieto problémy v budúcnosti.
Dodacia Lehota:
Po uhradení objednávky, sľubujeme poslať zásielku do 24 hodín (okrem sviatkov)